Use my head!


Rádió logó



Amikor megláttam az idén március 15-én elindított Lánchíd Rádió logóját, valami nagyon ismerősnek tűnt. Aztán elkezdtem kutakodni az archívumban és megtaláltam az azóta már megszűnt Budapest Rádiónak készített logóterveimet (ezek tényleg csak tervek, végül nem ezek közül választottak). Furcsa, hogy vannak ötletek, amik másoknak is eszükbe juthatnak, vagy csak a "márketingesek" vándorolnak rádióról- rádióra? Tényleg, tudja valaki, hogy ki tervezte a Lánchíd Rádió logóját?

Címkék:

4 Responses to “Rádió logó”

  1. # Blogger csordi

    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.  

  2. # Blogger csordi

    Az előbbi nem sikerült. Majd most.

    Azt nem tudom ki csinálta a rádió emblémáját, de azt tudom, hogy néha jutnak hasonlók mások eszébe is:
    http://www.google.hu/search?hl=en&q=cisco+logo&btnG=Search  

  3. # Blogger Jose

    Hehe, tényleg. Mondjuk én a led-lánchíd kapcsolatra utaltam, de egyébként tényleg elég nyílvánvaló ötlet.  

  4. # Anonymous Névtelen

    Én csináltam a logót.
    Egy Word!-ös skiccel jöttek oda hozzám, hogy ezt kell megcsinálnom logónak... :S
    Voltak saját tervek (ha érdekel, feltöltöm), de ezt találták ki...  

Megjegyzés küldése



© 2006 Use my head! | Blogger Template by Grotesque Design.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
First Aid and Health Information at Grotesque Design