A múlt hónapban, tehát a 2007-es év első WAN2 (Nr.56) számát megpróbáltuk megújítani. Egy minimális arculati frissítésre szerintem minimum 2-évente szükség van, bármilyen cégnél/márkánál, hiszen nagyon gyosan halad, fejlődik a vizuális befogadókézség a potenciális célközönség részéről
(klikk a képre a nagyításhoz!)
Mi őszintén szólva szerttük volna a régi (2002-es!) logotípiát is lecserélni, a „DOSEN” font kurzív verziójából készített logóra, de a kiadó ezt megvétózta (talán jogosan), mivel egy új brand vizuáljának újra-bevezetése rengeteg pénzbe kerülne - értem én, nagyon is - hiszen lassan több mint négy éve használjuk a régi logót...az olvasók ezt szokták meg. Azért feltöltöm a tervet, kíváncsi vagyok, hogy ki mit szól hozzá:
ps: azért puhítunk, nem adjuk fel.
*update: egy kis utánajárás után tényleg kiderült, hogy ez a 'CB' megbélyegzés valóban semmit nem számít...
Címkék: magazin, tipográfia
Nekem tetszik!
annyira karakteres hogy már-már olyan mint egy kigyúrt kockafejû biztonsági ôr... :)
de ez jelen estben jó!
megvenném...
bááár... :)
olyan 10%-al alacsonyabbra venném, márha beleszólhatnák. de nem szólok... :)
Nekem is bejön, gratula, roppant dinamikus. Picit hasonlít a korábbi Puma betűkhöz, már amennyire ezt ezekből a képekből ki tudom venni... Arról is szívesen olvasnék, h miért ebbe az irányba indultatok el, mármint ilyen vaskos, szigorú, sötét tipót csináltatok. Hajrá!
a régi logó jó, ahogy van, nem piszkálni! karakteres, messziről felismerem, akármiylen háttéren, színben.
nekem ez a dosen-ből készült logo olyan se íze, se bűze.
Zahar! Hallgatunk rád (na meg a tulajra), nincs változtatás.
Nekem a jelenleg használt logó jobban tetszik.
Szegényem :-( ismerem az érzést, de ez akkor sokkal rosszabb, ha még el se készültem a melóval, csak lappang a sketchbookomban, és akkor meglátok valahol egy tökugyanolyat....