Végre elkészült a magazin legújabb számát promótáló spot.
Alapként Andrew Law nagyszerű fotóiból, és a címlapból indultam ki csakúgy, mint a korábban már bemutatott citylight esetében.
A koncepció annyi volt, hogy mozgó képpel is megtámogassuk a "Vedd meg, és kend ránk" szlogennel futó kampányt. A spot alá elkészítettem egy kissé kaotikus, erős elektro-hangzású, tört ütemekkel felbontott soundot, amit egy tisztább, fátyolos atmoszféra zár le. (A 8 másodperces 'soundtrack' egyébként Garageband szoftverrel készült, különböző hangminták + effektek és dobalapok felhasználásával).
A zenei alapot és a storyboardot odaadtam a nagyszerű KGB Stúdió vezetőjeként működő Klingl Bélának, aki első nekifutásra az újságból elfolyó olajszerű anyag mozgásán kezdett dolgozni. (A KGB és a Grotesque között egyébként nagyon jó partneri - M2, különböző televíziós arculatok/főcímek -, és baráti kapcsolat alakult az elmúlt évek alatt).
Szóval, az olaj-mozgás és a magazin térbeli modellezése után (fentebb a különböző fázisokat lehet látni) már csak az induló roncsolt, gyors váltásokkal operáló bevezető maradt hátra. Instrukcióként levetítettem néhány komoly Cunningham(!) klippet + kreáltam egy storyboardként is használható mini animációt, hogyan váltakozzanak kb. a magazinban használt képek.
A bevezető a különböző effektek felhasználása miatt már színesben is nagyon ütős lett, de fekete-fehérben nagyon szépen össze lehetett kapcsolni a spot második felével.
A kész trailer ezekről a csatornákról tölthető le:
· MySpace (stream - gyengébb minőség, de gyors)
· YouTube (stream - szokásos)
· PEP! ONLINE (.mov, 4.1 MB - ez szebb)
Alapként Andrew Law nagyszerű fotóiból, és a címlapból indultam ki csakúgy, mint a korábban már bemutatott citylight esetében.
A koncepció annyi volt, hogy mozgó képpel is megtámogassuk a "Vedd meg, és kend ránk" szlogennel futó kampányt. A spot alá elkészítettem egy kissé kaotikus, erős elektro-hangzású, tört ütemekkel felbontott soundot, amit egy tisztább, fátyolos atmoszféra zár le. (A 8 másodperces 'soundtrack' egyébként Garageband szoftverrel készült, különböző hangminták + effektek és dobalapok felhasználásával).
A zenei alapot és a storyboardot odaadtam a nagyszerű KGB Stúdió vezetőjeként működő Klingl Bélának, aki első nekifutásra az újságból elfolyó olajszerű anyag mozgásán kezdett dolgozni. (A KGB és a Grotesque között egyébként nagyon jó partneri - M2, különböző televíziós arculatok/főcímek -, és baráti kapcsolat alakult az elmúlt évek alatt).
Szóval, az olaj-mozgás és a magazin térbeli modellezése után (fentebb a különböző fázisokat lehet látni) már csak az induló roncsolt, gyors váltásokkal operáló bevezető maradt hátra. Instrukcióként levetítettem néhány komoly Cunningham(!) klippet + kreáltam egy storyboardként is használható mini animációt, hogyan váltakozzanak kb. a magazinban használt képek.
A bevezető a különböző effektek felhasználása miatt már színesben is nagyon ütős lett, de fekete-fehérben nagyon szépen össze lehetett kapcsolni a spot második felével.
A kész trailer ezekről a csatornákról tölthető le:
· MySpace (stream - gyengébb minőség, de gyors)
· YouTube (stream - szokásos)
· PEP! ONLINE (.mov, 4.1 MB - ez szebb)
Címkék: reklám
Klassz lett! Nincs de.
Mondjuk felfoghatatlanul rövid idô ez a mittomén hány másodperc.
A garageband meg egyébként egy csomó ismerôsöm életét változtatta meg... :)
Hihetetlen hogy mindenrôl eszembe jut valami!